شباب الجامعه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شباب الجامعه

شباب كول

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

الشباب عايز يتجوز ....و البنات عايزة عربيات

كاتب الموضوعرسالة
Admin
مالك ومؤسس موقع بحر الحرمان
مالك ومؤسس موقع بحر الحرمان
Admin

الشباب عايز يتجوز ....و البنات عايزة عربيات Empty
مُساهمةموضوع: الشباب عايز يتجوز ....و البنات عايزة عربيات   الشباب عايز يتجوز ....و البنات عايزة عربيات Icon_minitimeالجمعة 17 أبريل - 17:27

أما الشكر فلكل اللى حاولوا يخففوا من حالة الضيق اللى كنت فيها اليومين اللى فاتوا ....بجد جزاكم الله خيرا
و أما الاعتذار فلأنى كئبتكوا معايا في التدوينة اللى فاتت و مش المفروض ان الناس جاية تقرا المدونة علشان تكتئب ....لكل اللى اتضايقوا من حالة الغم اللى كنت عاملاها ...اعتذر بشدة

ندخل بقى في الموضوع

[/b]
[/center][/center]

بحاول أرصد حال الشباب و البنات في سني و نظرتهم للزواج، و تحديدا بدأت من آخر سنة في الكلية ليه يعني حوالي من أربع سنين

كنت مثلا بسأل زملائي الشباب : عايزين تعملوا ايه لما تطلعوا من الكلية؟؟0

منهم اللى كان بيقولى عايز افتح مكتب ، و اللى كان بيقول عايز أدور على شغلانة كويسة بمرتب كويس ، واللى كان عايز يسافر ..

و لما كنت بسألهم عايزين تعملوا كده ليه ؟ كان الإجماع انهم عايزين يكونوا نفسهم علشان يتجوزوا أو علشان لما يتقدموا لواحدة يكونوا جديرين بيها و ما يقعدش باباها يقوله منين و بتقبض كام و شقتك فين و الحاجات الكتير اللى بيخاف منها أي شاب رايح يتقدم لعروسة....

و خلال الثلاث سنوات اللى مرت من ساعة ما اتخرجت من الكلية لغاية دلوقتى و أنا بحاول أشوف ايه اللى حصل للشباب دول[/center]
https://adam66007.ahlamontada.com

الشباب عايز يتجوز ....و البنات عايزة عربيات
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» تكمالت الموضوع الشباب عايز يتجوز ....و البنات عايزة عربيات
» تكمالت الموضوعالشباب عايز يتجوز ....و البنات عايزة عربيات
» حركات بعض الشباب مع البنات
» مين السبب الشباب ام البنات ........
» شوفو نهاية الشباب الي يدخلون بنكات البنات