شباب الجامعه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شباب الجامعه

شباب كول

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

اصعب شى يااجماعة الظلم على انسان برئ

كاتب الموضوعرسالة
Admin
مالك ومؤسس موقع بحر الحرمان
مالك ومؤسس موقع بحر الحرمان
Admin

اصعب شى يااجماعة الظلم على انسان برئ Empty
مُساهمةموضوع: اصعب شى يااجماعة الظلم على انسان برئ   اصعب شى يااجماعة الظلم على انسان برئ Icon_minitimeالأربعاء 13 مايو - 0:07

يااااااااااااااجماعة لو انت مظلوم وحاسس انك فعلا انظلمت بجد وللاسف من اعز الناس ليك بدون يتحققوا من ظلمهم ده ليك وغير كدة انه انت اصلا عمرك ما فكرت تذى حد ولا تظلم حد ولا بكلام ولا بفعل ولا باحساس فياااا جماعة الظاهر انه انكتب عليا الظلم والحزن لطول عمرى وانى اعيش مجروحة وانه بيطلع عليا اشاعات كرهت ناس فيا او خلت ناس تزعل منى بدون ما يتحققوا او يستفسروا من الاشاعة دى او الموجهة فلو كان اى عضو او مشرف او مشرفة زعلان منى او مش بيحبنى او مش عاوزنى من الاول بمنتدى فاقسم بالله العظيم على استعداد انى انسحب من المنتدى طالما دى رغبتكم وعلى فكرة مش حكون زعلانة منكم بس حكون حزينة وبجد الخبر اللى سمعته كنت اتمنا انى اموتت او اتعما ولا انى اقرا الاشاعة دى عنى فلو ده طلبكم تحت امرركم حنسحب بكل هدؤ واحترام افضل من انه انها توصل لاشاعة اكبر عليا وانتم تصدقوا يا اعز اخوات ليا فعلا كل عضو هنا كان ليا اخ واكتر واصداقاء وكنت بعامل الكل با الاحترام واداب وعمر ما كلمة صدرت منى وحشة ولو فى اى شخصية كبيرة او صغيرة زعلانة منى توجهنى ولو مش حابين تحت امركم وحعلنكم خبر حيريح الكل انا حسيبكم على خير واسيب المنتدى بس احب انبهكم لشئ ربنا مش بيحب الظلم بطريقة دى ان بعض الظن اسم
لااله الا الله اختكم مى واسفة اواى ياروان انك صدقتى الاشاعة دى عنى وانت كمان يا استاذى الفاضل حسن وبجد انا اتعس وحدة وبتمنا الموت ولا انه انكم تصدقوا الاشاعة دى او اى شئ عنى بدون التحقق منها وصحتها سلالالالالالالالالالالام يا اعز اصحاب بجدواحب اعزيكم فيا مقدما لاانه الخبر ده قتلتنى بجدومفتكريش اتمنا بعد الحياة لحظةاصعب شى يااجماعة الظلم على انسان برئ 62وانا فى قمة الحزن والتعاسة
لااله الا الله
ربنا كبير مش بيسيب حق حد يمهل ولا يمهل

اصعب شى يااجماعة الظلم على انسان برئ Abe3
https://adam66007.ahlamontada.com

اصعب شى يااجماعة الظلم على انسان برئ
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» اصعب بدايه ونهايه